יום ראשון, 22 במאי 2011

WINDOWS MOVIE MAKER-מדריך מצולם לעריכה ביתית. שיעור רביעי, חלק 2: עריכת מוזיקה, הגדרות תמונה, מעברי ואפקטי וידאו



Share on Facebook







בשיעור זה נלמד כיצד ניתן לערוך מוזיקה. למעשה, אין המובי מייקר תוכנה לעריכת סאונד ולכן האופציה היחידה הקיימת היא שילוב של שני קטעי סאונד יחדיו ב-DISSOLVE-נלמד כיצד לעשות זאת.


כמו כן נלמד כיצד להגדיר זמן קבוע מראש לאורכה של תמונה(שלא כמו וידאו אין לה זמן מוגדר, והיא יכולה להיות אינסופית), כדי שיהיה לנו הרבה יותר קל לערוך מבלי ללכת תמונה תמונה ולתזמן אותה. תחשבו שיש לכם קליפ שמורכב אך ורק מתמונות ואתם יודעים בערך כמה זמן צריכה להימשך כל אחת. זה יחסוך לכם הרבה זמן עבודה.


נלמד גם כיצד להוסיף מעברי וידאו ואפקטים. מראש אני מודיעה, כי מדי פעם קראתי למעברים-"אפקטים" ולהיפך(למרות שלהיפך זה היה פחות)-זאת מכיוון שבסופו של דבר, מבחינתי, זה די אותו הדבר. מעברים הם סוג של אפקטים אבל אני בטוחה שאתם תבינו למה הייתה כוונתי ותסלחו לי :-)
כמו כן היו לי קצת בעיות סאונד-אבל לא נראה לי שזה כזה חמור.


אז צפייה מהנה-ואל תשכחו להמשיך לקרוא אחרי הסרטון, ולקבל את הקישור לאתר ממנו ניתן להוריד אפקטים ומעברי וידאו נוספים.





ולדבר האחרון-כמו שהבטחתי-קישור לאתר ממנו תוכלו להוריד אפקטים ומעברים נוספים:


בשיעור הבא נלמד לייצא כותרות ובשיעור אחריו נלמד כיצד לייצא את הסרטון שלנו באיכות הטובה ביותר.

תגובה 1: